Associació Escacs Rubinenca

Jornada d'escacs per l'Associació d'Escacs Rubinenca

L’auditori acull a l’Associació d’Escacs Rubinenca a jugar la setena jornada de competició a la categoria Preferent, el primer equip de la Rubinenca. Va rebre al C.E. Barcelona líder invicte de la categoria els rubinencs van alinear a Antoni Navarro, Quim Cortes, Hilario Serrano, Gerardo Palacios, Josep M Fortes, Antoni Muñoz, Manuel Sierra, Patricio Hernández, Javier Planellas i Albert Martínez. Una victoria i cinc taules no van ser suficients per guanyar al líder, però si va ser un resultat molt digne pels rubinencs que van perdre per 3,5 a 6,5 punts.

L’acte tindrà lloc el diumenge 1 de Març del 2020. Entrada Plaça Montserrat Roig, s/n de Rubí.

escacs2020escacs2020