Peces cedides exposició Maria Illa

PECES CEDIDES A L’EXPOSICIÓ DE MARIA ILLA

El proper dia 19 de Setembre 2019 fins el 15 de decembre 2019 s’inaugura  l’exposició titulada Maria Illa Gumà, l’alta costura a Rubí al Museu Municipal (MMUC). Es tracta d’una exposició fruit de la col.laboració entre el museu el Museu del Disseny de Barcelona i el Museu Municipal Castell de Rubí (MMUC) per posar en valor la figura de la modista rubinenca Maria Illa Gumà qui va ser sens dubte la modista de més categoría de la ciutat entre el 1940 fins a finals de la década dels seixanta. El Museu Vallhonrat hi ha col.laborat cedint vàries peces per l’exposició.

mariaillamariaillamariaillamariaillamariailla

Més en aquesta categoria: « Trobada d'escacs 2019