Sopar Groc Solidari

Algunes entitats de la ciutat s'han unit per organitzar el Sopar Groc Solidari, amb l'objectiu de recaptar fons per a L'Associació Catalana pels Drets Civils, una entitat creada per les famílies dels presos i exiliats polítics com a plataforma d'actuació conjunta, per donar veu als represaliats i suport a les seves famílies.

El sopar tindrà lloc el dia 3 de maig, a partir de les 20.30 h a l'Auditori del Museu Vallhonrat Plaça Montserrat Roig, s/n Rubí.

sopar-grocsopar-grocsopar-grocsopar-grocsopar-groc

Més en aquesta categoria: « Pessebre vivent 2017