Concert Grup Mandala pel Dia Internacional dels Museus

El 18 Maig 2017 es celebra el Dia Internacional dels Museus i com cada any el Museu Vallhonrat col·labora amb el Museu Municipal Castell Ecomuseu Urbà de Rubí  amb l’exposició conjunta d’alguna de les peces pròpies.

Enguany les peces que s’exposaran al vestíbul del MMUC des del 18 fins al 21 de maig són un húmer de mastodont descobert a la zona coneguda com a Llac dels fòssils de Rubí  i un fòssil de Dactylioceras, pertanyent a l’era Mesozoica secundaria, aquest últim cedit temporalment pel Museu Etnogràfic Vallhonrat.

A banda, el mateix dia 18 de Maig 2017 el Museu Vallhonrat us ofereix un concert de petit format a càrrec del Grup Mandala de Rubí, amb una durada aproximada d’1 hora, amb entrada gratuïta per la Plaça Montserrat Roig, s/n. Començarà a les 20:30h.

grup-mandalagrup-mandalagrup-mandalagrup-mandala