Premis AAVV Zona mercat

L’AAVV zona del mercat lliurarà el dissabte 11 de Juliol a les 17:45h a l’Auditori Vallhonrat els premis “Gent del Barri, Gent de Rubí” corresponents al primer semestre de 2015. Es tracta d’uns premis que distingueixen persones i entitats que treballen en diversos àmbits, ja sigui cultural, social, esportiu o polític. Entre els premiats hi ha els Diables de la Riera de Rubí, la Peña Flamenca, Ràdio Rubí, l’atleta Ignasi Melo, la culturista Joanna Romano i el Museu Vallhonrat per el treball a la cultura i la seva difusió i conservació.

premispremis