Col·laboració musical de Pilar Cayero

El proper divendres 19 juliol 2013 aprofitant La Nit Oberta del comerç a Rubí en què tots els carrers del centre es vestiran de festa i els comerços romandran oberts fins a les 24h de la nit, el Museu Etnogràfic Vallhonrat (Plaça Montserrat Roig s/n) oferirà a les 21: 30h una col·laboració musical a càrrec de la cantautora Pilar Cayero que podrem gaudir durant 40-45 minuts d'un petit repertori de cançons envoltats d'una zona enjardinada sota la il·luminació exterior del museu. L'activitat és gratuïta.

colaboracion-musical-de-pilar-cayerocolaboracion-musical-de-pilar-cayerocolaboracion-musical-de-pilar-cayerocolaboracion-musical-de-pilar-cayero