Passejades Literaris Musicals

El passat 15 de desembre de 2012 va tenir lloc a l'exterior del museu la part final de la primera de les tres passejades literàries musicals que s'han organitzat a la nostra ciutat. Es tracta de donar a conèixer l'entorn patrimonial, el patrimoni literari i la història musical de diferents èpoques. S'uneix la cultura amb el patrimoni i la música.

paseos-literarios-musicalespaseos-literarios-musicalespaseos-literarios-musicalespaseos-literarios-musicales
Llegir 1851 vegades

Història del Museu

Els orígens del Museu Etnogràfic Vallhonrat de Rubí es remunten a mitjans del segle passat quan Miquel Vallhonrat Brau s'inicià en el món del col · leccionisme, inicialment amb peces de la família de principis del segle XVIII. Posteriorment, va rebre aportacions dels clients i els rubinencs.

Selector d'idioma