Concert al pati del museu

Aprofitant la Nit Oberta 2014 que se celebra a Rubí el proper DIVENDRES 18 de Juliol, el Museu oferirà a les 21: 30H un concert a càrrec de Carolina Alabau.

Sentirem cançons que ens emocionen segur, ja que hi haurà cançons compostes per la mateixa artista i cançons de sempre, que hem sentit en algun moment de les nostres vides, que ens recorden aquell dia que... o aquella persona que... Tot al voltant de una zona enjardinada, a l'aire lliure i just al centre de la ciutat.

L'entrada és gratuïta. Plaça Montserrat Roig s/n.

concierto-en-el-patio-del-museoconcierto-en-el-patio-del-museoconcierto-en-el-patio-del-museoconcierto-en-el-patio-del-museo
Més en aquesta categoria: Passejades Literaris Musicals »